...så blev det middag i pulkabacken, med korvgrillning och några åk med pulkorna, vi tog med oss Nora också, vår 6:e familjemedlem ;)
Det var kallt men ändå mysigt...men men vad hände sedan....
Jo, en efter en har vi däckat i värsta influensan under sportlovsveckan och det har ju inte varit alltför lajbans hos Leckborn´s denna vecka....
Nu blickar vi framåt, även om vi inte är friska ännu, men kanske positiva tankar kan hjälpa?



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar