24 feb. 2012

På väg!


Nu är de snart hääär!
Våra goa vänner från Uppsala!

Välkomna Claes & Veronica!

Och imorn blir det Party med en massa härliga människor!

...och för de som undrar så mår jag bättre, och ska klara denna helg, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar