Svårt att inte bli rörd över prins Daniels meddelande imorse om att han blivit stolt pappa och att kronprinsessan Victoria blivit en stolt mamma till en liten prinsessa.
Mysigt! Det är så speciellt det där särskilt första barnet. Föräldrarna är så stolta och förundrade över sitt lilla underverk. Jag tycker de där första timmarna med den nya familjemedlemmen är nästan magiska. Åh det får nog bli en till :-)
Mysigt! Det är så speciellt det där särskilt första barnet. Föräldrarna är så stolta och förundrade över sitt lilla underverk. Jag tycker de där första timmarna med den nya familjemedlemmen är nästan magiska. Åh det får nog bli en till :-)
SvaraRaderaDu e la söt du, klart du ska ha en till ;)
SvaraRadera