Familjen Hammar anlände till Kode på lördag kväll efter en heldag på Liseberg.Vi bjöd på Thaimat och sedan blev det mycket att snacka om.
Dagen efter packade vi i rasande fart och for tillslut mot Österlen.
Strax efter halv nio på söndag kväll checkade vi in på Löderups Camping.
Detta var starten på ett speciellt sätt att campa på utan att vara gnällig...
Första dagen var vi på Backagården...






Oj här har hänt massor sedan sist! Jag tror du fått lite semmester med uppkoppling Charlotte :) Jättefina collage och tack än en gång för härliga dagar!! kramar till er alla från oss alla!
SvaraRadera/Veronica