Ja, denna rätt har vi mången gång intagit tillsammans och barnen är mycket snabba med att se till att skapa traditioner oss familjer emellan. Nu är det andra gången vi gör detta tillsammans i båten (på två år) och då har ju traditionen skapats...eller?Men denna gång fick de surt vänta några dagar då köttfärsen var slut i Mollösund i söndags och inte förrens vi kom till Kungshamn fick vi till det.
Men gott var det och vi tackar fin fina ICA butiken Skeppet för vår goda mat!
Idag torsdag har mammorna i våra tre båtar haft en härlig eftermiddag. Linda och Jag passade på att fira Annelie lite i efterskott på hennes ...25...nä...39+årsdag och bjöd henne på lunch med vitt vin och som avslutning, ja gissa det om Ni kan ni som känner oss tre...Kaffe Carlsson så klart!
Nu sussar resten av familjen och jag borde också nana kudden, imorn hoppas vi på en härlig dag på Hållö!
Kram till Er alla och vill ni se fotocollagen lite större så klickar Ni bara på dem...som ett litet tips



hahaha, härliga före och efter bilder =) Mätta och goa barn!!!! Krama dom!!
SvaraRadera