skip to main |
skip to sidebar
TACK!...
...till Gunilla och Anngerd för denna finfina tratt, nu behöver vi inte bara dricka fulkaffe (nezkaffe) utan kan ibland lyxa till det med lite finkaffe!
Gott var det men vi undrar bara, var är NI???
Kommer Ni inte snart???
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar