Äntligen har Sverker gått på semester, och vi firade det med goa vänner,hemlagad pizza och öl igår kväll. Ljuvligt!
Idag förbereder vi en del av vår planerade semester, slappar hemma, njuter av solen och värmen.
Ikväll kommer familjen Hammar som nu i skrivande stund gästar Liseberg, de lär vara trötta när de kommer men vi är laddade för en vecka tillsammans med dem.
Vart vi hamnar får vi se...
Let´s Camp!



Vilken fin bild, lika snygg idag som då!
SvaraRadera