13 juli 2010

ÖSTERLEN dag TRE

Dagarna går och det är mycket man vill hinna med att titta på. Dag tre började vi på Hylkegården där jag varit förut. Småtjejerna shoppade loss på gosedjursavdelningen och Veronica fick sig en ny snygg topp. Och våra älskade makar och barn fick fika i solskenet utanför medan vi gick inne i affären.
...Sedan fortsatte vi mot...
...och till Knäbäckshusen...
alldeles fantastiskt vackra hus och natur, här hade man om man tänkt till lite kunnat stanna en heldag på stranden...nästa gång kanske,... den som spar han har...kvar!
...på tillbaka vägen mot campingen körde vi in till detta:
Denna sista kväll avslutades med en ordentlig grill med familjen Hammar!
Grillmasters denna kväll var:
Claes & Sverker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar