
Då var det dags igen, febern hägrar i vår familj. Jonna insjuknade ikväll och imorgon blir det pappans tur att "vabba" med henne.
Att blogga är inte något som jag har så mycket tid till just nu men ibland ska jag nog lyckas få till ett litet inlägg om ditt och datt från vår familj. Denna gång blev det inte så mycket men Ni kan väl i alla fall hålla tummarna att Jonna snart blir frisk och att vi andra klarar oss.
Stor kram till mammas andra lilla älskade hjärta



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar