
Jo, nu har de flyttat in de små liven men vi ska bekämpa dem, fort som sjutton!!!
Första gången vi har fått löss och det är bara sååååååå äckligt! Vem eller vilka som har fått det har jag fått munkavle på, men det är inget ovanligt och har inte med renlighet att göra och med tre fotbollspelande barn så duschas det liksom mer än ofta hemma hos oss.
Dock har vi kanske varit slarviga med att luskamma oss men nu ska jag alltid göra det när lössen sprider sig på skolan, för detta vill vi ALDRIG ha igen!!!
Utrota dessa läbbiga kryp!!!



Nej de är aldrig roliga och ha men det tillhör liksom hösten till... Har själv haft besök av dem ett par gånger :) Ang duschningen... de trivs bäst i nytvättat hår... kram Veronica
SvaraRadera