25 sep. 2010

Tänkvärt i dagar efter valet...


Igår såg vi denna film, Rasmus och jag...
Vill verkligen rekommendera att Ni ser den. Småmysig, plats för skratt och tårar, och med tanke på vilka som kom in i Riksdagen efter valet i söndags kunde jag inte låta bli att njuta av denna film.
Många människor borde se den!!!

Jasmina säger i en replik på frågan om hon ser sig som svensk eller utlänning:
"Jag ser mig själv som människa"!!!
Tänkvärt eller hur?!?

Tack Helena Bergström för denna sevärda film!

Trevlig lördag på Er!

1 kommentar:

  1. ja här fick jag svar på min fråga, förstod väl att ni gillade den! :)

    SvaraRadera