9 sep. 2010

Rengöringsdagar...


Igår gjordes alla försök till att uttrota våra nya familjemedlemmar, LÖSSEN!!!
Alla sängkläder till tvättmaskinen, ut med kuddar, täcken odyl på balkongen för vädring hela dagen. Damsugaren samt damtrasan jobbade på ordentligt under dagen. Med lite avbrott under dagen för olika saker så var jag klar med övervåningen sent på kvällen.

Hur nöjd kan man känna sig då??? HUR nöjd som helst!!!

Idag har jag arbetat några timmar och imorn ska jag ta itu med nedervåningen, den ska bli lika ren den, sen ska det bli skönt att fira helg. Och jag har inga bekymmer om vad jag ska hitta på i helgen... varje dag är fullbokad...
Återkommer om hur helgen blev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar