24 sep. 2010

En speciell fredag...


Dagen började med att skicka barnen, alla tre till skolan då Jonna är frisk igen. Sedan ringde jag vårdcentralen och överlade om hur jag ska göra med mitt svullna knä...

Sedan i söndags har jag haft vätska i knät och det vill inte ge med sig. Nu börjar jag tröttna och faktiskt börjar det göra lite ont också. Vi bestämde att försöka med Voltaren över helgen, blir det inte bättre får det väl bli ett besök på V-centralen på måndag ;(

Så jag satte mig i bilen och körde till Maxi, väldigt smidigt med ett apotek på samma ställe som där man kan handla diverse annat.
Men jackan på bilden är köpt på ett annat ställe än Maxi och jag är jättenöjd över den. Men, att det ska ta så låååång tid innan jag liksom hittar det som typ alla andra haft hur länge som helst...

Väl hemma så hade mannen önskat sig fikabröd med imorn då han ska jobba ute vid havet. Så jag gjorde bulldeg och fick ihop mina första bullängder någonsin...(hur goda som helst) och en liten sockerkaka fick tjejerna slängt ihop igen.

Kvällen avslutades med räkor, Voltaren och IDOL, vilken samling va´?

Benet i högläge och nu ska vi se på Helena Bergströms "Se upp för dårarna"

Trevlig helg alla!!!

2 kommentarer:

  1. Mums och snyggt!! Är knät bättre? Vad gillade du filmen? Jag äääääääääääääälskar den!! Kram

    SvaraRadera
  2. Mums var det och jag är jättenöjd med inköpet... Filmen var KANON!!! kram

    SvaraRadera