
Jobbveckan är över för denna gång och snart har man jobbat en hel månad. Hur fort går tiden egentligen?
Men imorn är det fredag och jag ska först mysa på egen hand.
Först blir det ny färg och en omgång med saxen hos frisören...mycket välbehövligt.
Sedan ska jag ta mig till stora staden för att leta 70-talskläder, har ju en vecka på mig...innan 40 årsfesten den 11/9.
Som avslutning på denna kommande fredag blir det BÅT med familjen och det ser lovande ut med vädret...får se hur kallt eller varmt det kan bli.
Ska bli mysigt att få ta en tur med Elenore en sista gång för i år!
Skepp o´hoj!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar