27 aug. 2010

Något att längta till

Då var det bokat och det ska bli sååå roligt!!!

Äntligen drar vi till fjällen, Stöten/Sälen igen efter två säsongers uppehåll och jag lovar att ungarna är överlyckliga!

Att ens tänka på fjällen nu är lite knäppt kanske men ibland känns det gott att vara ute i god tid också och sen kan man få njuta av att längta under hela hösten/vintern.

En vecka i mars blir det skidåkning tillsammans med mormor och morfar som också hänger på...sen hoppas vi att moster (med sambo tom...?) följer med!!!

1 kommentar: