13 aug. 2010

Liseberg


Idag överraskade mamman sina tjejer med ett besök på Liseberg tillsammans med Annelie och hennes tre goa barn, Elin, Elvira & Emrik
Vi spenderade 5 timmar med att låta barnen åka hur mycket de ville, spela på lyckohjul och ha kul ihop. Isabella var den som vann, två små centerrullar annars blev det inga vinster, bara förluster :)

Tjejerna har varit mycket spända inför denna dag då vi skulle ha "tjejträff" eftersom Sverker & Rasmus idag åkt på fotbollscup över helgen. De fick reda på att det skulle bli Liseberg när vi satte oss i bilen. Glädjetjut och de blev sååå glada över sällskapet som följde med också.
(Tjejträff med inslag av en liten kille var verkligen OK)

Det är härligt att tända stjärnor i barns ögon!!!

Kram alla!

3 kommentarer:

  1. haha var ni också där i fredags? Vi med, såg er inte men sprang däremot på Theo från klassen med bror och mor ett par gånger:-)

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Gullisar, vad roligt att bli överraskad sådär! stor kram

    SvaraRadera
  3. Jessica, vi träffade också Theo och hans mamma som berättade att även ni var där, men vi fick aldrig syn på er...

    SvaraRadera