Men skojar du!! Vann dom? Herregud va roligt!!!!!! Gratta mosters goaste kille så jättemycket!!!
Ja, visst de tog hem allt, inte en enda förlorad match, jättespännande och mycket roligt att få uppleva, även för mamman och övriga familjen, på lördag är det Jonnas tur...Ytterby cup :)
Men skojar du!! Vann dom? Herregud va roligt!!!!!! Gratta mosters goaste kille så jättemycket!!!
SvaraRaderaJa, visst de tog hem allt, inte en enda förlorad match, jättespännande och mycket roligt att få uppleva, även för mamman och övriga familjen, på lördag är det Jonnas tur...Ytterby cup :)
SvaraRadera