15 aug. 2010

Grattis till segern


GRATTIS TILL KILLARNA I HÅLTAs P-99:or TILL SEGERN I
FÄRGELANDA CUP


Ni gjorde denna helg till en spännande fest och NI är helt grymma!!!

Kram från en mycket stolt mamma!!!


2 kommentarer:

  1. Men skojar du!! Vann dom? Herregud va roligt!!!!!! Gratta mosters goaste kille så jättemycket!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst de tog hem allt, inte en enda förlorad match, jättespännande och mycket roligt att få uppleva, även för mamman och övriga familjen, på lördag är det Jonnas tur...Ytterby cup :)

    SvaraRadera