
Ja ibland har man energi och det gäller att hålla igång så länge man orkar.
Idag har vi röjt både inne och ute, Sverker gjorde ett röj bland ogräset i grönsakslandet, lök och morötter åkte upp och lite potatis. Gott att ha ute i källarn till hösten och vintern...
Själv var jag också ute en stund och rensade undan ogräs och annat i rabatterna och hjälpte till lite i grönsakslandet.
Men sen var det som att trycka på en knapp, hade såååå mycket saker, kläder, papper och you name it...som inte låg på sin rätta plats! Känns det igen? Hoppas verkligen det!
Allt som skulle upp till våning två lades i trappan och sent i kväll när jag skulle gå upp så var det bara att ta tag i det som låg där och nu har det hittat sina rätta platser och jag känner mig mycket nöjd!!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar