21 aug. 2010

♬♩♪♫...Fotboll fotboll hela dan...♬♩♪♫


Lördagen den 21/8 blev fylld av fotboll, Jonna blev hämtad redan 07.30 och spelade sin första match 08.30. Hon hade fyra matcher under dagen tillsammans med sitt Hålta lag. Jonna spelar ihop med sin goa kompis Nora och de är de enda tjejerna som spelar med i Håltas 01:or/killar. Laget kämpade på väl och i sista matchen som jag hann vara med och se så var de nära att knappa in på motståndarlaget som ledde. Trots förlust i varje match lyser glädjen över att vara med och spela igenom och det är väl det viktigaste!!!
Ett glatt gäng mottog medaljer innan vi packade ihop oss och åkte hem!


Isabella var också uttagen att spela match idag och hon gjorde det jättebra, även detta lag är ett mixat lag av tjejer och killar. De kämpade på i regn på bortaplan mot Vallen. Förlust även här men mycket glädje!!!

Så NI som undrar om familjen Leckborn har något att sysselsätta sig med på helgerna med tre fotbollspelande barn, Ni kan sluta undra, det är inga problem!!!

Men det är också mycket roligt och man blir glad när man ser dessa härliga individer kämpa tillsammans och man ser att de utvecklas och tycker om det de gör!!! Underbart!

Nu väntar vi hem mannen i familjen som seglat Tjörn Runt idag, undrar hur detta gått :)
Och som grädde på moset har vi Carl och Tea som övernattningsgäster här inatt och det ska bli sååå mysigt!!!

Trevlig lördagskväll på ER!!!

Kram

Ps. Har Ni inget för Er så kan Ni komma till Hålta IK imorn kväll och se Rasmus spela match med sitt lag mot Bohus!!! Heja Hålta!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj, förstår att ni har fullt upp!! =)
    Heja heja!!!
    Kram/V

    SvaraRadera