6 aug. 2010

Hållö...igen


Ett av våra favorit ställe fick ett besök på vägen hem igen, denna gång tillsammans med familjen Edvardsson och kompisar till dem.
Grill, bad, promenad, marmorbassäng, och vackert väder även denna gång.

Till Er som aldrig varit där...ÅK DIT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar