16 aug. 2010

Början på ett nytt läsår

http://chrippz.blogg.se/images/2009/sommar_vag_29857081.jpg
Idag var det dags, dags att bli välkomnad med "Ett gott nytt år" från chefen.
Mitt sommarlov
är slut, 8 veckors ledighet är över och nu väntar ett nytt läsår, en ny förskolegrupp och nya härliga, förväntansfulla 5-6åringar.

På något sätt känns det som att jag precis gått på sommarlov men om jag tänker tillbaka på allt vi gjort i sommar med familjen, när jag tittar på alla foton vi tagit så kan även jag inse att det var nog ett tag sedan vi stod och önskade förra årets grupp en härlig sommar!

Mitt sommarlov startade dessutom med denna blogg och om jag ser tillbaka på de inlägg jag gjort så är även det ett tag sedan, så ok då, det blir nog bra att börja jobba igen!!!

Sverker har fortfarande semester denna veckan ut vilket innebär att barnen får en extra veckas ledighet i år och det känns gott. Kan inte riktigt förstå att Rasmus börjar sitt sista år på Hålta skola, hallå 6:an och högstadiet nästa år!!! Vart tog de åren vägen???
Minsta lilla tjejen, Isabella ska börja 1:an med allt vad det innebär och Jonna ska börja 3:an.
Så stora barn har jag helt plötsligt och även jag förstår att tiden går.
Det gäller att njuta av stunden och det får man påminna sig om emellanåt!

Tack Susanne, för en trevlig stund jag fick hos dig i eftermiddag efter jobbet, det var en bra start på mitt läsår!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Tack själv, det var så mysigt och tiden bara sprang iväg! Tur att jag kan glutta på bloggen så att jag har koll på vad du gör nu när jag inte får träffa dig dagligen på ett litet tag, men snart så är jag "back in business" KRAM!!!

    SvaraRadera