Nu har vi varit hemma i en dryg vecka från båtlivet och det har varit riktigt skönt. Har hunnit träffa familjen och vänner i olika konstellationer.
Vi fick ett ryck och åkte idag till denna affär, vars namn är Gekås och ligger i Ullared. Körde in på parkeringen med tre nyvakna barn och insåg att vi nästan var först, ja kanske ett hundratal hann före oss. Men vi kunde trava rakt in då de öppnat innan kl.8.00 som det står att de gör.
Där inne shoppade vi loss och det var inte mycket folk de första två timmarna men sedan fylldes det på.
Fylldes på gjorde det även i våra vagnar, ja vi hade två så små tjejer inte orkar gå så länge...
Trötta men nöjda for vi hemåt på eftermiddagen med mycket bra saker i våra kassar!!!
Vi fick ett ryck och åkte idag till denna affär, vars namn är Gekås och ligger i Ullared. Körde in på parkeringen med tre nyvakna barn och insåg att vi nästan var först, ja kanske ett hundratal hann före oss. Men vi kunde trava rakt in då de öppnat innan kl.8.00 som det står att de gör.
Där inne shoppade vi loss och det var inte mycket folk de första två timmarna men sedan fylldes det på.
Fylldes på gjorde det även i våra vagnar, ja vi hade två så små tjejer inte orkar gå så länge...
Trötta men nöjda for vi hemåt på eftermiddagen med mycket bra saker i våra kassar!!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar