
Jag sitter här och letar, funderar och spanar efter en cool 70-tals look att ha då vi snart ska på 40 årsfest med temat 70-tal.
Jag vet inte vilken 70-tals stil jag vill ha egentligen, var ska jag leta och,
ska det glittra med disco paljetter eller blir det en mönstrad klänning eller kanske rent av en Ingemar Stenmark look...
Och när vi ändå är inne på 70-tals snack så kunde jag inte låta bli att leta upp detta fräcka dansbands foto på inga mindre än min kära mamma och pappa.
(Undrar just vad min lillasyster tänker när hon ser detta ??? :))
Kanske får jag ta en titt i din garderob mamma och se vad som finns kvar...men förmodligen kan jag inte få på mig dina snygga 70-tals kläder...Men förmodligen vill nog Sverker komma och göra en koll.
I vilket fall ska det bli fantastiskt roligt att gå på denna fest och jag ska väl kunna hitta något att ha på mig.
Vet Du var man kan köpa/hitta 70-tals kläder så skriv gärna en kommentar så får vi se vad jag lyckas med. TACK!!!
Ha en härlig Fredag!
Ps. för er som inte vet vem min kära pappa är så står han längst upp till vänster på fotot och mamma, ja det förstår Ni vem det är hoppas jag Ds.



Ha ha ha, vilken härlig bild!! Pappa var mest lik sig tycker jag! Kram Veronica
SvaraRaderaVisst är den härlig...hahaha...kunde inte låta bli :)
SvaraRadera