
Igår var vi på fest, firade dessa två, som tidigare i år fyllt 40år.
Vilken stämning, vilka härliga festprissar, vilken god mat, vilken kakbuffé, vilken musik.
Vi tackar Annelie & Göran för en mycket trevligt arrangerad fest, vi hade verkligen kanonkul!!!
För Er som letar efter bra musik, ett bra band till en fest ska leta reda på dessa 4 killar: Pink Pillows som blivit något av ett "husband" på våra fester, de är grymma och ingen vill sluta dansa.
TACK för oss!!!
Imorgon är en annan dag... :)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar