21 nov. 2010

40 årsfest


Igår var vi på fest, firade dessa två, som tidigare i år fyllt 40år.
Vilken stämning, vilka härliga festprissar, vilken god mat, vilken kakbuffé, vilken musik.
Vi tackar Annelie & Göran för en mycket trevligt arrangerad fest, vi hade verkligen kanonkul!!!

För Er som letar efter bra musik, ett bra band till en fest ska leta reda på dessa 4 killar: Pink Pillows som blivit något av ett "husband" på våra fester, de är grymma och ingen vill sluta dansa.

TACK för oss!!!

Imorgon är en annan dag... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar