27 nov. 2010

Årets upplaga


Så var årets dörrkrans på plats också, ingen större skillnad från förra året men jag känner mig nöjd ändå, nästa år kanske man ska kosta på sig lite ny dekoration.

Nu blir det kaffe, varma bär och glass!!
Trevlig första advent alla!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


1 kommentar:

  1. Jag väntar fortfarande på att min ska bli upphängd. En enkel spik i dörren är NO, NO här.

    SvaraRadera