skip to main
|
skip to sidebar
LIVET HOS LECKBORN
27 nov. 2010
Årets upplaga
Så var årets dörrkrans på plats också, ingen större skillnad från förra året men jag känner mig nöjd ändå, nästa år kanske man ska kosta på sig lite ny dekoration.
Nu blir det kaffe, varma bär och glass!!
Trevlig första advent alla!
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
1 kommentar:
Pernilla
27 november 2010 kl. 12:57
Jag väntar fortfarande på att min ska bli upphängd. En enkel spik i dörren är NO, NO här.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
charlotte
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2012
(32)
►
december
(3)
►
oktober
(2)
►
september
(4)
►
maj
(2)
►
april
(5)
►
mars
(7)
►
februari
(5)
►
januari
(4)
►
2011
(93)
►
december
(3)
►
november
(11)
►
oktober
(9)
►
september
(6)
►
augusti
(8)
►
juli
(4)
►
juni
(9)
►
maj
(7)
►
april
(4)
►
mars
(7)
►
februari
(18)
►
januari
(7)
▼
2010
(100)
►
december
(13)
▼
november
(11)
Årets upplaga
Vi tänder ett ljus i advent
Här får man julstämning och mycket mys...
40 årsfest
FARS DAG
Jag längtar...till...
SNÖ
Helgen som gick
Sammys äventyr
Hämnden
Lyssna och njut...
►
oktober
(17)
►
september
(12)
►
augusti
(18)
►
juli
(17)
►
juni
(12)
Min blogglista
HOFP
VARFÖR DET HAR VARIT TYST
5 månader sedan
Pernillas Värld » Pernillas Värld
Kära trogna bloggläsare!
3 år sedan
Liten H...
Jag vaknade till ...
5 år sedan
Förskoleburken
Färgexperiment med pipett
7 år sedan
Leila Lindholm
Saftiga blåbärsbullar med citron och lakritssocker
7 år sedan
Ebbas Blogg
Nu flyttar jag bloggen!
10 år sedan
Carola
Förväntansfull inför 2015
11 år sedan
Tjuvkil 939
äntligen lite statusuppdatering!
12 år sedan
Möt Julen på landet
Möt påsken & våren på landet 2014
12 år sedan
Fröken Ros
Sista dagen på VÅR kick offen
13 år sedan
Mitt liv - Min dröm
Paus
15 år sedan
lantliv
Blogger: Login to read
Jag väntar fortfarande på att min ska bli upphängd. En enkel spik i dörren är NO, NO här.
SvaraRadera