
...började med att jag och min kärlek ordnade med barnvakt (tack mormor & morfar) för att få rå om varann själva. Tanken var att gå på bio men då jag själv varit på bio två dagar i rad och vi dessutom var ganska trötta hamnade vi hemma med bubbel, räkor och vitt vin. Inte så dumt det heller!
Resten av helgen har innehållit promenader, pingis för Rasmus, mycket vila, lite röj på vissa ställen, god mat, besök av min kära lillasyster, spinning för mig och helt enkelt försök till rekreation på olika vis.
Nu dessvärre hör till saken att jag har ont i min rygg, sover kass om nätterna och detta leder till gissa vad?Jo min eländiga huvudvärk, så idag är jag hemma och botar detta på bästa sätt... blir en långpromenad nu, hoppas den kan göra lite underverk.
Kram



Gullebulllar, vad fina ni är! Kram
SvaraRaderaVilken mysig fredag-kväll :) utan besök från oss....ha hah ha (internt skämt)kram Lindus
SvaraRadera