21 nov. 2010

Här får man julstämning och mycket mys...


I fredags invigdes vår lokala julaffär i Hönshuset hos min granne Christina. Med pompa och ståt enligt de som var med (själv satt jag i Ex-huset i Gbg och tittade på sonens pingismatcher mellan 17.30-21.00)

Igår slog hon upp portarna till allmänheten och idag tog jag med mig mina små tjejer och gjorde ett besök hos "Möt julen på landet".
Man blir alltid varmt välkommen, man blir glad av den mysiga atmosfären och julstämningen börjar infinna sig sakta men säkert.

Vilken tur att man bor så nära, jag kan gå dit när jag vill.

Gör nu ett besök innan jul, Ni kommer inte ångra Er!
Christina har öppet varje helg i december lördag-söndag kl.10-16

PS. Ett zinkhus fick flytta med mig hem idag...ett av de på bilden DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar