
-8 grader imorse, snön ligger vackert på marken och nu ikväll är det färdigpyntat inför 1:a advent hemma hos oss.
Åh vad jag tycker om detta, mycket tända ljus, mys och en härlig stämning som infinner sig. Nu ska vi njuta av december!
Må så gott!
Åh vad jag tycker om detta, mycket tända ljus, mys och en härlig stämning som infinner sig. Nu ska vi njuta av december!
Må så gott!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar