
Skickade två mycket glada tjejer till skolan imorse, eller rättare sagt jag fick köra dem då bussen aldrig dök upp.
Oväntat att den bussen inte kom? NEJ. inte precis...
Tänk att snön kan få ungarna att bli så lyckliga, jo man minns ju själv hur det var som liten, fram med pulkor och skidor. Bygga gubbar och göra lyktor! Härligt!
Jag hoppas den ligger kvar några timmar till då Jonna och Isabella var sååå sugna på att komma hem från skolan och leka ute i snön sedan.
Rasmus däremot får ta det lugnt, han blev sparkad på fingrarna av misstag igår i skolan och för en stund sedan var vi på vårdcentralen och kollade om det var något allvarligt. Men icke, dock ska fingrarna lindas om och hållas i vila i 1-2 veckor.
Inte kul för en gitarrspelande pingis kille!
Själv ska jag ta fram värmedynan nu och vila i soffan... imorgon massage som jag hoppas kan hjälpa min huvudvärk...



Förstår att de är lyckliga, hoppas snön ligger kvar så de kan busa hela veckan, kram!
SvaraRadera