3 nov. 2010

Hämnden

http://www.bio.nu/photos/101747_0.jpg

Min sista arbetsdag denna vecka avslutades med ett biobesök ihop med goa kollegan Susanne. Först blev det en go fika på Café Vallgatan (nä det hette kanske inte så längre...) och sedan såg vi denna film: Hämnden med bla. Mikael Persbrandt.
Filmen var djup, jobbig och mycket sevärd och vi kan nog båda rekommendera den.
Inte bara för den manlige skådespelaren ovan, även om han råkar vara en favorit hos oss båda.

Pernilla, vi saknade dig!!!

Ps. Imorn ska jag på bio med mina småtjejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar