
EL GOUNA EGYPTEN
Ja, då kläcker jag väl denna hemliga hemlis nu och då är den inte längre hemlig.
(knasig mening)
Den 11 Januari 2011 sätter jag mig ensam på flyget (hemska tanke, flyga själv) till El Gouna för att under en hel vecka umgås med denna härliga familj som vi lärde känna i Thailand under vår "thaimout" 2009.
Vilken tur att vi åkte dit och att Rasmus och Engla hamnade i samma klass så vi kunde börja umgås.
Några kära återseende har det blivit sedan vi kom hem både i Uppsala, Kode och på Österlen.
Men nu ska jag verkligen lyxa till det och resa alldeles själv mot varmare breddgrader...spännande? JO, mycket!!!
Hur ska jag klara mig utan min familj och vad tycker barnen? De tog det bra, lite avundsjuka på att jag får åka dit och träffa familjen Hammar. Jag kommer givetvis att längta ihjäl mig efter man och barn, men tror också att det är nyttigt att klippa lite på navelsträngen...
Och tycka vad man vill, jag hoppas det blir en underbar vecka, längtar såå efter att träffa Er där nere och se svenska skolan som familjen startat upp dessutom.

(knyckte en bild av dig Veronica som jag gillade skarpt)
Är ni själva intresserade av att åka till Egypten och stanna lite längre så kolla in denna hemsida:
www.svenskaskolanegypten.se



Va gött du ska ha det! Helt rätt:)
SvaraRaderaKram Marina
Underbart Klocken. Du kommer njuta av värmen och det är du värd!! kramen Lindusen
SvaraRadera