
Då blev det en tjejdag hos familjen Leckborn i torsdags. Rasmus åkte direkt från mormor och morfar till Höstlovskoj i församlingshemmet och vi tjejer passade på att åka till stora staden, Göteborg.
Efter ca: 45 minuter hittade vi till sist en parkeringsplats, nästa gång åker vi kollektivt...
Isabella deklarerade för ett tag sedan att hon aldrig varit på bio...
Nä så var det nog, 7år och aldrig sett en film på bio. Jag blev nästan lite glad och stolt att denna lilla flicka faktiskt inte varit med om det...för varför egentligen ska man göra allt så tidigt i livet? Det är något jag ofta funderar över. Att vi många gånger låter våra barn vara med om olika saker så tidigt. Varför så bråttom liksom? De har ju hela livet framför sig och man kan ju få längta efter vissa saker.
Nu hade hon faktiskt längtat och hon var jätteglad och förväntansfull när vi satte oss i biosalongen.
Filmen visades i 3D och bara det var ju lite spännande.
Om den var bra? JAAA, den var hur söt som helst och tre nöjda tjejer åkte sedan hem i eftermiddagstrafiken genom stan. Mina två juveler somnade innan vi kom till Kungälv...kö ända inne från stan till Kungälv...jo, nästa gång blir det kollektivt :)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar