
Då var vi framme i december vilket i många år betytt att mamman här har hjälpt tomten att skaffa paket till alla tre barnen som de får varje dag i en kalender.
I år sa Jonna att hon gärna skulle vilja ha en legokalender och då blev jag sååå glad, visst inga problem.
Så Jonna och Isabella fick varsin "färdig" kalender igår morse samt varsin chokladkalender. Rasmus fick en slant istället och chokladen spar han till julafton eller nyårsafton. Den 1 /1 får han ju börja äta godis igen efter 1 års uppehåll. Och mamman och pappan blir gladeligen lite fattigare.
I år sa Jonna att hon gärna skulle vilja ha en legokalender och då blev jag sååå glad, visst inga problem.
Så Jonna och Isabella fick varsin "färdig" kalender igår morse samt varsin chokladkalender. Rasmus fick en slant istället och chokladen spar han till julafton eller nyårsafton. Den 1 /1 får han ju börja äta godis igen efter 1 års uppehåll. Och mamman och pappan blir gladeligen lite fattigare.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar