
Tog med mig kameran ut i några minuter i eftermiddag, men på grund av kylan så var jag snabbt inomhus igen. Men man får passa på att fota lite när tillfälle ges och visst är det vackert med gnistrande snö och frostiga kvistar.
Hur länge ska kylan hålla i sig? Det kan man undra fast hellre vinter och snö än regn och slask. Men vad är det för fel på minus 1-2 grader? Skulle kännas lagom tycker jag.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar