
Efter en lugn och skön fredag, besök hos sjukgymnasten och lite snöskottning ska vi snart bege oss till goa familjen Carlberg för att avnjuta räkor tillsammans och se på kvällens IDOL-final.
Jonna och jag hoppas på att Minnah kommer att vinna medan jag tror att många andra bla. Rasmus hoppas att Jay tar hem segern.
Fast egentligen tycker jag nog att de två bästa redan har vunnit så jag ser det mer som underhållning ikväll.
Imorgon ställer vi klockan för att hjälpa systeryster med att flytta närmare oss :)
Trevlig fredagskväll alla!



Åh det låter både gott och mysigt, ha en toppenkväll och lägg en röst på Jay från mig, kram och hälsa båda familjerna! <3
SvaraRaderaJag röstade på Minnah men vad hjälpte det, hon är mer allsidig tycker jag fast Jay är verklilgen grym han me så vi hade en härlig mysig kväll!!!
SvaraRaderaSynd att NI inte kunde se, men en liten söt rolig historia du skrev på FB om de som födde barn samtidigt till finalen
Kram