11 dec. 2010

Tredje advent


Efter gårdagens töande och regn så är det åter minusgrader på termometern och det verkar bli en vacker tredje advent.
Jonna åkte redan 7.30 för att spela handbollsmatcher hela förmiddagen, vi andra tänker komma efter men tar det lite lugnt på morgonen.

I eftermiddag ska vi se Rasmus tillsammans med sin klass framföra sitt Luciatåg. Det är vi föräldrar som får se detta dagen före de ska lussa för resten av eleverna på sin skola.
Det blir till att packa fikakorgen och njuta av denna dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar