
Hon har gjort det igen...vunnit!!!
Häromdagen lämnade mina barn, alla tre in varsin önskelista på City Gross i Ytterby. De fungerar som en lott i deras julklappslotteri. Varje dag fram till julafton dras en vinnare som får något av det de önskat på sin lista.
1 december var första dragningen och jag fick ett telefonsamtal. De undrade om jag hade en flicka som hette Jonna och det har jag ju. Och jag fick reda på att hon vunnit en julklapp. Vi sa inget hemma utan idag åkte Sverker med henne till affären och hon fick sin julklappsvinst. De tog foto på henne som hänger på City Gross specialen nu (tror jag).
När hon kom hem var hon så här lycklig som Ni kan se på bilderna!
Frågan var dock om hon skulle vänta med att öppna till julafton men nej det gick inte, hon öppnade och blev överlycklig. Gosedjur är en stor passion i hennes liv så gissa om lyckan var total!
Grattis gumman!!!



Jonna, du är otrolig!!!! Grattis!
SvaraRaderaKram från Carlbergarna!