11 dec. 2010

Vilken härlig dag


I torsdags stängde de barnens skola då de hade ett längre strömavbrott. Sverker var tur i oturen hemma med sin förkylning och var i kontakt med skolan innan han hann att skicka dem med bussen. Så de blev kvar hemma och kompisen Nora fick också vara här. Med tanke på vilket vackert snölandskap vi har så blev det en lyckad dag och barnen var överlyckliga att få en extra ledig dag denna vecka.

Så kan det gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar