
Nu är det jullov och julledighet i familjen...
Granen är klädd, skinkan är avsmakad, bröd är bakat, julgodis tillverkat, glöggen är god, klappar inslagna, dammråttor bortjagade, hyacinter som doftar och mycket annat. Barnen tycker att dagarna är lååånga och nu är det en enda lång väntan på att tomten ska komma, nä de tror inte på tomten men han har ändå lovat komma...
Mest nöjd blev jag faktiskt idag när jag stötte på en bekant som frågade om jag var ute och stressade runt, jag svarade NEJ, jag stressar inte och det är faktiskt så jag känner. Vi har haft världens lugnast och härligaste dag tillsammans med varann. Lite ärenden i Kungälv, lunch hos farmor och farfar, lite fix och trix hemma och kvällen avslutades med Skip-Bo spel med barnen.
Nu önskar vi alla en riktigt
GOD JUL!!!
Ta hand om varann!



Mysigt, fortsätt och njut av ledigheten och varandra - God Jul till er alla - kram från familjen Hammar gm Veronica
SvaraRadera