25 dec. 2010

Nedräkning...

Urlaub in Ägypten - Luftaufnahme El Gouna
Om 17 dagar börjar min semester i
El Gouna Egypten

och det känna fortfarande overkligt.
Men det är väl snart dags att börja förbereda sig för den resan som jag hoppas ska bli alldeles underbar och härlig.

Vi ses snart familjen Hammar!

1 kommentar:

  1. Klart det kommer bli!! :) Kram från mig och gänget.

    SvaraRadera