
Lördagen blev en underbar dag i höstens tecken. Vi grejade i trädgården, Rasmus spelade pingismatch i Gbg (morfar körde honom dit) Sverker slog gräs i "ma-diket" och grejade med båten. Jag gjorde iordning i alla rabatter, klippte buskar och krattade löv och rensade ogräs i grusgångarna. Tjejerna hjälpte också till på sitt sätt...ja Ni ser ju på bilderna :)
Kvällen avslutades med att Rasmus var på klassfest, Isabella sov hos en klasskompis och Jonna ringde efter sin kompis Nora som sov hos oss.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar