
NU har jag gått på ledighet över helgen, skönt att den alltid är tre dagar lång. Och nästan en halv dag till får jag då jag slutar tidigt på torsdagar...gott är det!!!
För ett tag sedan var mitt knä svullet som en handboll, efter att par helger i högklackat på dansgolvet. Icke bra!
Men nu känns det ganska ok, och jag måste bygga upp muskulaturen i låren, joodå, så är det!!!
Så ikväll ska jag ge mig av till Friskis och svettis och pröva på att spinna. Jag hoppas innerligt att knät håller så jag kan njuta av ledig fredag imorn, kanske får bli lite shopping då och det vill man ju inte missa ;=)
Kram alla och trevlig helg!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar