
Imorse var jag på Hålta skolas FN-samling, där sjunger alla klasser och några sånger sjungs av alla elever på skolan. Alla var jättebra och det var som vanligt en trevlig tillställning!
I slutet var det dags att presentera vinnaren av skolan teckningstävling. Jag visste att alla klasser, alla elever hade målat varsin teckning och så fick eleverna rösta fram sina favoriter.
Temat på tävlingen var "Mitt favorit ställe".
Vinnaren blev: Jonna, vars favoritställe är Thailand, otippat eller not!
Jo, jag erkänner jag blev stolt, rörd och glad för hennes skull!
Och för den som vill se mer finns många fina teckningar i hennes egna teckningsbok som hon fick för ett tag sedan.
GRATTIS mitt hjärta



Vad kul! Jag förstår att du är stolt.
SvaraRaderaPerfekt med en bok till tjrjrn som älskar att läsa ;)
Hålta verkar vara en väldigt mysig skola!
Vi borde knycka fler ideer från dem....
Ja, sådana här saker är de jättebra på...jag funderade på om vi skulle ta och dra igång en vårsamling kanske, i spåret eller med hela skolan...kanske i samband med tema vänskap... behöver inte precis vara så avancerat. Ska nog kolla om det finns intresse...:)
SvaraRadera