skip to main |
skip to sidebar
GRATTIS VERONICA
Idag vill jag skicka en stor varm kram genom cybervärlden till en kanon tjej som jag lärde känna under vår time-out i Thailand våren 2009.
Grattis Veronica på din födelsedag som du firar "hemma hos dig" i El Gouna Egypten.
Får fira dig lite mer en annan gång ;)
KRAAAAAAAAM!!!
Tack snälla Du, vad gullig du är!! Kram <3
SvaraRaderaSå lite så, har blivit av med ALLA mina mobil nummer, hade inga sparade på sim kortet utan alla i min telefon som lagt av ;( Så jag grattade dig så här istället...så länge;)
SvaraRadera