11 okt. 2010

GRATTIS VERONICA


Idag vill jag skicka en stor varm kram genom cybervärlden till en kanon tjej som jag lärde känna under vår time-out i Thailand våren 2009.

Grattis Veronica på din födelsedag som du firar "hemma hos dig" i El Gouna Egypten.

Får fira dig lite mer en annan gång ;)

KRAAAAAAAAM!!!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla Du, vad gullig du är!! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Så lite så, har blivit av med ALLA mina mobil nummer, hade inga sparade på sim kortet utan alla i min telefon som lagt av ;( Så jag grattade dig så här istället...så länge;)

    SvaraRadera