29 okt. 2010

Förra fredagen...



...lånade vi den här lille krabaten, eller ja så liten e han väl kanske inte längre...
Stor kille har det blivit av Dig Emrik!
Han är min bästa vän, har tjejen (Isabella) bredvid sagt flera gånger denna vecka


Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar