skip to main |
skip to sidebar
Förra fredagen...
...lånade vi den här lille krabaten, eller ja så liten e han väl kanske inte längre...
Stor kille har det blivit av Dig Emrik!
Han är min bästa vän, har tjejen (Isabella) bredvid sagt flera gånger denna vecka ♥

Kärlek
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar