
Imorse när jag 05.40 åkte till jobbet var det med skräckblandad förtjusning. Det var mer än 5 grader minus och säkert halt på vägen, jag vågade inte känna efter.
Men det var vackert, nästan fullmåne som lös över Rörtångens kile, helt magiskt, när månen glittrar i havet när det är mörkt.
Och fram på förmiddagen fick vi även lite snö som singlade ner och låg på marken en liten stund...känns helt ok att den försvann igen, det är fortfarande lite kallt men hellre det än som i måndags när det är mörkt med regn på tvären hela dagen.
Nu är min jobbvecka slut, ledig fredag hägrar, ikväll blir det spinning och imorn ska det städas, lagas mat och fejas för på lördag ska vi ha en massa goa vänner på besök :)
Kramelikram alla!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar