25 okt. 2010

På min promenad...

http://youfoundit.blogg.se/images/2010/ifk_gc3b6teborg_107380511.png
...kom min kusin Claes körande och frågade Rasmus (som var med på promenaden) om han ville följa med och se på Blåvitt i kväll. Gissa om han behövde fråga mer än en gång? NÄ, Rasmus fullkomligt galopperade hem igen och jag fick ensam fortsätta min promenad...
Att se glädjen i sina barns ögon är lycka för själen, det fick jag uppleva på min promenad och jag gick vidare med ett leende på läpparna resten av rundan:)

...trist bara att Blåvitt ikväll förlorade med 1-2 mot Trelleborg...
sån´t é livet...


Härlig måndag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar