En syster är ett stöd
och en hjälpande hand.
Hon är bunden till dig
med ett kärleksfullt band.
Som lilla… eller stora…
är hon dig ganska lik.
Hon finns i många minnen
och hon gör din levnad rik.
Det känns tryggt att hon vet
varifrån du kom,
att hon ser vad du gör
och att hon bryr sig om.
Med henne kan du dela
både sorger och skratt…
En syster är en gåva
– en ovärderlig skatt.
Dikt av Siv Andersson
...är hon dig ganska lik..." Njae kanske är det inte så Therese att vi är så lika men vi finns för varandra och jag lovar att alltid finnas här för Dig, min syster och mina barns underbara moster Issa.

Skickar en varm kram och ett stort hjärta till dig idag!!!
Love you!

Skickar en varm kram och ett stort hjärta till dig idag!!!
Love you!



UNDERBARA SYSTER!!!! Jag blev alldeles tårig här :´) Otroligt fint skrivet och detsamma gäller såklart dig!!! MASSA KRAMAR!!!!!
SvaraRaderakram på Dig, vet att du behöver lite extra just nu och du vet var jag finns!!!!
SvaraRaderaTa hand om Dig!!! Kramisar i massor!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥