
Var hos läkaren idag som ordinerade en tiodagars kur med Voltaren för att förhoppningsvis få ner svullnaden i knät och sedan remitterade han mig faktiskt till sjukgymnasten...som inte hade tid förens den 12 november...suck men ja ja, tid fick jag ju i alla fall.
Ska nog försöka mig på att träna lite spinning och promenera så jag kan börja bygga upp lite muskulatur i knät. Det kan väl ändå inte vara farligt? ;/
Tänk om sjukgymnasten kan hjälpa mig med min rygg också, för nu börjar huvudvärken dyka upp lite oftare tycker jag. Den som lever får se...
Man pendlar lätt från happy life till lite mindre happy emellanåt, men det är väl så livet ser ut.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar