1 okt. 2010

Febrig fredag


Mitt minsta lilla hjärta ligger idag i soffan med nästan 39 graders feber...vilken tur att mamman har ledig fredag...utan något inplanerat som tex, frisör, tandläkare, handling eller så.
Isabella ligger nerbäddad framför Tv:n och ser på film efter film...är det ok eller inte? Ja det är frågan...men så får det bli iaf. Jo vi passar på att gosa och mysa tillsammans också! För det gillar vi båda och då får man liksom passa på.

Om en stund kommer goa Susanne på besök och det får bli en liten fredags fika så här mitt på dan. Hinner man knappt prata på jobbet får man ta det när tillfälle ges.

Passar på att önska mams och paps välkomna hem också från sin underbara vecka på Kreta. Rapporten löd: FANTASTISKT!!!
Så dit kanske man kan åka någon gång...

Nä, nu ska jag sätta på kaffet och tina tunnbröd, det ska nog smaka!

Ha en härlig fredag alla!!!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag! Du gjorde min fredag väldigt härlig och energifylld! Kan man beställa lite påfyllnad ibland???

    Trevlig helg och krya-på-sig till Isabella!

    SvaraRadera
  2. Går bra att beställa när som, fredagar passar ju liksom bäst!!! You also made my day!!!

    Njut av ledigheten nu!!!

    SvaraRadera